Lowongan Kerja PT Cahaya Riau Mandiri

PT Cahaya Riau Mandiri

Tanggal Dipublish:
Pendidikan: ,
Jurusan: ,
Pengalaman:5 Tahun
Tipe Pekerjaan:Full Time

Lowongan Kerja – PT Cahaya Riau Mandiri didirikan pada tahun 2003 pada awalnya adalah Kontraktor Umum, Perdagangan Barang dan Jasa. Khusus untuk Kontraktor Jasa Pertambangan sendiri kami mulai sejak awal tahun 2011.

Perusahaan kami telah memiliki izin usaha Perusahaan jasa pertambangan dari DIRJEN MINERBA untuk melakukan kegiatan penambangan, mulai dari pengupasan tanah (Over Burden), Coal getting, Loading with Truck, dan Rental Alat Berat.

Head Office
Perwata Tower Lantai 1 1 Suite C-D ,
Jl. Pluit Selatan Raya Kavling 1 Penjaringan,
Jakarta Utara 14440

Saat ini PT Cahaya Riau Mandiri kembali membuka lowongan kerja terbaru pada bulan November 2023 untuk sejumlah posisi yang dibutuhkan. Bagi anda calon kandidat yang memenuhi kualifikasi, memiliki semangat dan dedikasi yang tinggi serta keinginan untuk berkembang meningkatkan keterampilan dan pengalamannya bersama PT Cahaya Riau Mandiri. Berikut adalah posisi dan kualifikasi lowongan yang tersedia pada saat ini.


Lowongan Kerja PT Cahaya Riau Mandiri

 

Assistant Manager Accounting & Tax

Jakarta

JOB DESCRIPTION:

  • Provide leadership to finance, accounting and tax areas of the organization
  • Responsible for the work of FAT in corporate companies
  • Assist in issuing timely, accurate, and complete financial statements for management (income statement, balance sheet, budget and variance, projections and forecast and cash flow) and in accordance with Indonesian law and standard accepted accounting principles
  • Assist in coordinating the preparation of the draft audited financial statements and all tax returns in accordance with Indonesian taxation laws and regulations
  • Assist in the management of grants reporting, compliance, and reconciliation
  • Maintain processes and controls related to transaction processing
  • Maintain system of accounts and keep books and records on all transactions and assets
  • Manage, oversee, process (as appropriate), and act as backup for processing of the following transactions: accounts payable, revenue and expense, fixed assets, cash, bank reconciliations, and allocations
  • Perform month-end closing procedures, including overhead allocations, account reconciliations, and updating schedules
  • Provide useful financial insights to help make better decisions about formulating and executing strategy, and provide guidance and analysis for management to improve results

JOB REQUIREMENTS:

  • Bachelor’s degree or Master’s degree in Finance or Accounting from top reputable local or overseas universities
  • Min 5 years of experience in relevant field, preferably including at least 3 years in managerial role
  • Exceptional verbal and written communications skills and the ability to interact effectively with others
  • Excellent business judgment, analytical and decision-making skills
  • Preferably Manager/Assistant Manager specialized in Finance – General/Cost Accounting or equivalent in Mining Company
  • Proven knowledge of bookkeeping and accounting principles, practices, standards, laws, and regulations

 

Baca: Update setiap hari! Temukan loker Jakarta terbaru disini.

 

Jika Tertarik dan Memenuhi Kualifikasi dari Lowongan Kerja ini, silahkan melakukan pendaftaran secara online.

LAMAR DISINI

 

NOTE:

  • Proses apply rekrutmen ini dilakukan melalui email.
  • Proses rekrutmen dilakukan tanpa biaya (GRATIS!!!).
  • Harap hati-hati penipuan yang mengatasnamakan PT Cahaya Riau Mandiri, dan Openkerja.
  • Join Group Telegram untuk Update Loker Setiap Harinya di T.ME/OPENKERJA

Lokasi:
Batas Lamaran:-
Link:https://openkerja.id/9935
Perhatian: Kami tidak pernah meminta imbalan atau biaya dalam bentuk apapun terhadap rekrutmen disius ini apabila ada pihak yang mengatasnamakan kami atau perusahaan meminta biaya seperti transportasi atau akomodasi atau yang lainnya bisa dipastikan itu PALSU.
Lokasi :
Kategori Lowongan:
S1 S2